fredag den 11. marts 2011

tunge, tunge øjenlåg, hæs stemme og hagl med solskinsinterval

efter musical i går var vi en god håndfuld på victoria bar. det var super hyggeligt! jeg gik hjem fra byen og kom i seng klokken lidt efter fire. før jeg faldt om, indåndede jeg lige noget kamillethe, for lige at smørre stemmebåndene. i dag er jeg dog lidt hæs, og det er ikke alt for godt, da jeg skal synge og optræde i dag og i morgen. LAD DET GÅ VÆK! det ville være så forfærdeligt ikke at kunne synge...
lige nu sidder jeg bare og hygger med lidt mad og radiohead. jeg går om ikke så længe i gang med at rydde op, men jeg tror, at jeg først lige vil tage et bad. måske burde man også skrive noget AT, da det jo rent faktisk er en AT-skrivedag....suk. jeg får aldrig skrevet noget..

eventuelle billeder fra musicalen kan findes HER! :-)

kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar