onsdag den 16. marts 2011

en hyggelig dag med gelében, bløde sten, forhistoriske dyr og en kær veninde

endelig blev jeg så rask, at jeg kunne fungere i den hvide verden! .. og dog...

det hele startede, da jeg var til skriftlig terminsprøve i dansk i dag. jeg var, som skrevet lige før, stadig syg, og kunne derfor ikke fungere rigtigt. jeg fik skrevet og afleveret, men mængden af det var ikke begejstrende.. dog var indholdet ret godt - efter min mening.

efter terminsprøven hoppede jeg på bussen ind mod byen, og min kære veninde, Julie den Røde, skulle hoppe på den samme på vejen. (det lyder vildt, ja.) jeg tror, at jeg fik skrevet en tre-fire beskeder med totalt intetsigende indhold, bare for at hun skulle være klar over, at jeg var med den bus, hun var ved at stige ind i. se, allerede her er der et eller andet galt, ikke?

vi ankommer til byen og hygger i nogle gode timer! julie skulle pierces i øret, så vi smuttede lige hen til artistic. det var meget hyggeligt, og da jeg var derinde mindedes jeg dengang, jeg fik lavet min næsepiercing.. åh ja.. jeg kunne godt bruge endnu en piercing og lige en tat!
derefter smuttede vi ned på behag din smag og fik en vældig god kop caffé latté. åhja. det hele var meget hyggeligt, men her begyndte bølgerne at sætte ind ... !

nu var turen kommet til friiscenteret og diverse butikker (blandt andre H&M, Monki og Det Gyldne Dådyr (hvor julie forresten arbejder!)). vi fik set på en del tøj, prøvet og hygget. derefter gik turen til føtex og som et glædeligt impulsivt kick i hverdagen købte jeg lige et digitalkamera. ja da. det har jeg også alverdens råd til! (læs = nej...)

OG HER! HER SKETE DET! jeg mistede fuldstændig besindelsen.. min balanceevne forsvandt en gang i mellem, og alt var bare elevatorstop og kæntrende skibe og høje bølger. måske burde man få noget føde, blev vi enige om, og så tog i på burger king. her fik jeg fortalt (læs = grint højlydt og grædende) om, at jeg var en dinosauer. mine hænder havde tre kløer og så videre... vi snakkede om, hvorvidt disse skønne dyr har skæl eller elefanthud, og.. .. ja, okay. jeg indser nu, hvor virkelig langt ude det hele var. hvad fanden var jeg på? det må altså være en blanding af sygdom og mangel på søvn, mad og drikke... jeg har ikke sovet i tre dage og spist i to - det må da give noget lidt a la hallucinationer?

.. okay. nu ved jeg ikke, hvad jeg skal skrive... eller hvordan jeg skal slutte.. det er virkelig sort.. og dette post er egentlig ret langt nu.. holy cow.

2 kommentarer:

  1. Super super indlæg, hold nu fast hvor er det sjovt, alle folk i kantinen har lige kigget på mig fordi jeg udbrød et kæmpemæssigt HA!!

    SvarSlet