søndag den 27. marts 2011

12 lange år boede jeg i dig, jeg kom tilbage, kan du huske mig?

hammer bakker, mit hjertes rum. i dig ligger alt, hvad jeg har kært. jeg har ikke besøgt dig nok, efter jeg flyttede. meget har ændret sig, men hvor var det godt at mødes igen.

tosse og super piratos

brovagten

den ethjulede

mit hjem! .. eller ekshjem.

pose

den stadigt frosne sø

hønsemor

fantastisk dag

mor og datter

fighting over a stick

jeg husker, da træet væltede

det var den værste storm,
da det usynlige træ væltede

christoffer aka linda (hvorfor ved jeg virkelig
ikke) vandrer væk fra de to fremmede

tre tosser

casper sætter spor

storesøster og lillebror

.. og de mange fodspor!

vi står bare og kigger lidt på træerne

isen smelter

cheesy, men godt. 

"LINDA WAS HERE"

og der løbes!

hverdag ....

på vej væk fra søen

stoffer var lidt snottet

og vi rører himlen

et sidste kig på huset

casper

christoffer

christian

bare børn med lys fra oven

på privat grund (ups). vores gamle bænk ved klatretræet

træet har spist klatregrebene

og bænken

casper 

alle under samme himmel

uden mad og drikke duer helten ikke. sandwich fra tage's

økologisk kaffe

vi spiser og drikker, hvad ellers?

kanelkagen var selvfølgelig med!

min sunde, sunde madpakke! cherrytomater, gulerødder,
tørrede dadler og leverpostejsmadder

de skæve træer på vej mod civilisationen. 

mini military camp

vejskilte


on the road

... så deeet..

personligt synes jeg, at mit vodskov-billede
er bedre end christians grindsted-snap.. 

snart hjemme igen!

god afslutning med ølsmaging, cola og chips

og selvfølgelig flight of the conchords! ja tak!!

alt i alt en meget hyggelig dag! i må sgu leve med det lange post. jeg blev nødt til det.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar