søndag den 20. marts 2011

man kunne nok godt kalde mig træt ...

københavn.. jeg er træt, men ikke af dig! her er så nice. lige nu sidder josephine og jeg og ser far til fire, mens drengene ligger og dør inde ved siden af.. haha. man forstår det ikke. det er så forfærdelig ømt at se på. da vi kom ud fra værelset i morges, lå de bare på sofaen, mens der var ukendt vin og en halv pakke kaktuspiller på bordet i køkkenet. de drenge hyggede sig vist rigtig, efter vi tog hjem.
da muttigs og jeg vågnede, gik vi lige en god lang tur i hellerup. vi smuttede forbi emmerys og så gav jeg en omgang vådt på joe & the juice. ååååh, ja tak! så tog vi ned til vandet og havde det godt. fucking nice.
jeg glæder mig til resten af dagen, men jeg ser alt andet end frem til at skulle hjem senere.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar