onsdag den 16. marts 2011

endelig nogle glade billeder!

selvfølgelig taget med mit nye kamera! yes!
lidt hygge fra min lejlighed, samt dagens outfit.

lidt blandet fra toppen af bogreolen.
stenhovedet lavede min morfar, da han var på grønland.

mere hygge fra toppen!
begge figurer har jeg fået af min mors kæreste,
der har været ude at rejse meget af sit liv. han har boet i afrika
i en del år, og har fået en masse gaver derfra. den sorte statue fik han
hos en stamme (og den var lavet ("masseproducerert")) og græskarret
fik han lavet specielt til sig selv. motiverne er forskellige savannedyr.
virkelig flot! 

mine kære kogebøger... åh.. hvor jeg dog elsker dem!

og DAGENS! (selvfølgelig ekstra stort)
| hat - hm | halstørklæde - hjemmestrik | habitjakke - vintage | t-shirt - hm |
| bukser - det gylde dådyr | strømper - hm | ballerinaer - strandmarked |

hyg jer!
kys!

2 kommentarer: