søndag den 6. marts 2011

ÅH. SÅ. TRÆT. ÅH. NEJ.

... musicalen øves på livet løs.. hele lørdag og søndag er blevet brugt på den, og jeg siger dig... gud, hvor er jeg træt. 10-22 med 1½ times pause i alt er bare noget, der kan slå en helt ud.. i morgen mandag er der øvning lige efter skole til langt ud på natten. - og jeg møder selvfølgelig klokken 8 om morgenen.. når denne omgang øvning så er færdig, skal vi alle møde igen tirsdag morgen klokken 8, og så er der generalprøve for folkeskoleelever, og så er musicalugen ægte skudt i gang! forestillinger alle dage, og lørdag aften er der så fest og fejring. åh.. jeg glæder mig. det har været nogle hårde dage, men det lysner. - efter musical er der så almindelige skoledage... eller.. så almindelige er de heller ikke, da eksamenerne og de helt store projekter nærmer sig med faretruende hast..

nå. jeg sidder gabende og skriver dette, og lur mig om der ikke er et par stavefejl rundt omkring.. jeg tror, at jeg smutter til køjs og drømmer om ALT andet end musical og naturgeografi i morgenblokken i morgen.. åh ja. det er i det mindste en god blok at starte ugen på (ikke som dansk eller historie.... fy fa'en da.)

trætte kys
xx

Ingen kommentarer:

Send en kommentar