torsdag den 24. marts 2011

den glade smitte

så er jeg endnu en gang blevet syg... jeg føler lidt, at jeg er det konstant, men jeg ser mig tilfreds med det, da jeg så kan slappe af og sidde hjemme. nu står resten af dagen på AT-skrivning, og jeg håber på lidt held, da sagen skal afleveres i morgen klokken 10. og her bør det nok lige nævnes, at jeg ikke er begyndt på den endnu. ikke helt godt. MEN! jeg tror, at jeg kan få det overstået ret hurtigt, hvis jeg virkelig tager mig sammen. og så er det kun et stort plus, at det er et emne, jeg virkelig interesserer mig for (vulkanisme, yellowstone, ja tak!)

nu hvor jeg har hele dagen for mig selv, så vil jeg også få det bedste ud af den! jeg har hygget med diverse smoothies, og om ikke så længe skal jeg også have lidt føde indenbords (hvis min krop tillader det). det bliver noget lækkert vegetarisk, tror jeg. jeg har ikke lavet mad i mit køkken i en måned, tror jeg.. jeg gør det virkelig for sjældent! så i dag bliver i køkkenets tegn.. og.. nårh ja, AT..

kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar