mandag den 28. marts 2011

et såkaldt røverkøb

her forleden dag var jeg på noget man godt kan betegne som et road trip med min moder og mine brødre. det var ganske hyggeligt, og som en god afslutning på en lang dag i det vilde smuttede vi ind i en stor grå bygning og købte os fattige i diverse sager (her især film).

røverkøb! 115 kroner, ja tak da!

jeg var så heldig at få øje på nogle angora by night dvd'er til sølle 25 kroner hver (ja tak!) og så lige tim christensens superior til 40 kroner. hvis jeg selv skal sige det: snedigt!

min moders køb. 600 kroner. (nogle af filmene tog jeg fra,
da de simpelthen bare ikke fortjente synet af denne blog.. 

min moder, derimod, fandt den helt store pengepung frem (av) og købte en satans masse film (selvfølgelig under presse fra undertegnede og christian). hun kom hjem med - efter min mening - nogle vældig gode film. dem kan man næsten ikke andet end nyde!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar