onsdag den 2. marts 2011

at blande kunst med kunst

... er en særpræget form for kunst i sig selv.

så sidder jeg med en god ven i forkantinen på mit gymnasium. jeg har lånt en venindes mac, så jeg lige kan smide et indlæg for at fordrive tiden, inden jeg skal danse inde i salen. musicalugen står snart for døren, og denne uge inklusiv weekend bliver helt sikkert meget travl. der er så meget øvning, både af skuespil og musik, vi skal igennem, men jeg kan mærke, at det nok skal blive godt.

forkantinen er fuld af glade og let stressede damer, der alle har sat en lille stand op. den første modebørs til dags dato starter lige om lidt. stolene flyttes rundt og borde sættes frem. snart bliver de krøllede sedler og beskidte håndkroner flittigt delt ud imellem de sælgende, og om der ikke også bliver et par stykker, der bytter tøj for tøj. nu sidder jeg og bliver lidt mut over at skulle gå herfra om fem minutter. der er så meget tøj! og jeg har et glødende kort i lommen, der bare venter på at blive swiped. åh, hvor kunne jeg godt bruge noget nyt tøj. ja, skabet er fyldt, men indholdet skriger ikke "hipster", "nyt" eller "cool" ... i hvert fald ikke det hele. man er jo lidt med på beatet.

NÅ! juliemuttigs er lige kommet tilbage, og jeg bliver nødt til at smutte.
farvel tøj. hej dans.

kys

Ingen kommentarer:

Send en kommentar