onsdag den 30. marts 2011

# en mide blandt mængden

jeg kringler mig igennem tykke bøger og papir
og håber på at finde noget gennemsnitligt lir
jeg leder og leder og får ondt i kroppen
jeg drukner i badekarret, jeg kan ikke finde proppen

jeg snørkler mig igennem parader og mennesker
og søger efter en jeg kan kalde min elsker
men det er bar' som om, at alt går skrå
det er fandme et fucking lorte trip, jeg er på

jeg drikker og sniffer og horer og gør ved
jeg glemmer at bade og jeg stinker af sved
jeg er klammere end klam og har klamfættergarn
fuck, jeg ville ønske, jeg var blevet krammet som barn

en evig elev i livet, en studerendes tanker
grædende, bedende med et hjerte, der banker
søgende mod himlen, uforstående for længden
jeg er ikke andet end en mide blandt mængden

hverdagspoesi fra en træt og smadret pessimist.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar