mandag den 21. marts 2011

crimerider

.. i'm just ridin' da crime! sidder i naturgeografi og hygger med diverse blogs og facebook.
måske burde jeg virkelig begynde på mit kæmpeprojekt, der forresten skal fremlægges om to dage.. derudover burde jeg nok også til at tænke på at begynde på AT, der er due til fredag...

man burde nok tage sig sammen, men om jeg orker? .. hah, næ.

jeg sidder bare her, kraftigt afventende frikvarter og egentlig bare skoledagens ende.
jeg vil så gerne ud at rejse. københavn var så fedt, og trænger helt sikkert til mere af den slags! jeg skulle måske til london i slutningen af denne måned, men jeg har simpelthen ikke penge til det... jeg tror nu nok liiige, at jeg kunne få det fixet, hvis jeg virkelig var snedig.. og det er jeg sgu, når det kommer til sådanne goder her!
vi ses senere til en masse lækre indlæg!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar