tirsdag den 5. april 2011

teddys overraskelsesmiddag!

okay. jeg trækker alt tilbage. hvis der er én, der kan tage røven på mig, så er det fandme min mors kæreste. han havde inviteret os på middag, hvor han valgte menu og sted og det hele, og alt var en overraskelse.
vi satte os ind i bilen, og afsted drog vi. vi kørte ikke ind til byen, så vi skulle ikke spise hjemme ved ham. vi kom længere og længere ud på landet, og jeg var overbevist om, at han bare tog gas på os. vi kommer til gistrup, og fortsætter længere og længere ind i denne lille bondeby, indtil vi kommer ud på den anden side til lundby krat. her drejer han til venstre og ind på en rasteplads, hvor der er en lille grill. .... hele denne spænding om, hvor vi skulle spise, havde været spændende, og nu var det bare .. jamen.. hvad fanden er det her for noget!? bevares, det var morsomt og hyggeligt, men slet slet ikke, hvad jeg havde forventet (og det morede ham virkelig).

"grill café" ... 

menuen stod på bøfsandwich. druknet i sovs.... i det
mindste havde jeg en zero, jeg kunne støtte mig til.

og efterfølgende is. se lige, hvor glad jeg er.

mmh. kaloriechok.

cociobanden

og så skal jeg fandme sige jer... der var fucking koldt.
jeg fatter intet af dette billede. jeg har christoffers hat
på, og jeg har ingen anelse om, hvad der sker.
overvej lige hvor sørgelig og virkelig uncool, jeg er..

 fuck, en overraskelse.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar