fredag den 1. april 2011

dagens + en MEGET glædelig nyhed!

hermed mit outfit i dag. ikke det vilde, men folk mente, at mine bukser var ganske morsomme.. hmm.
morgenhår er in. ;-) ... og ja. jeg ved ikke, hvad jeg tænkte med det tørklæde. det var så varmt!

| halstørklæde - hjemmestrik | skjortekjole - vero moda | lang cardigan - monki |
| top - hm | strømpebukser - skuffen | "kjolebukser" - vintage | støvler - graceland |

OG NU! NU skal vi til den kæmpestore og afsindigt glade nyhed!:

JEG SKAL PÅ ROSKILDE FESTIVAL!!

YES! man forstår det ikke! det er første gang i mit snart tyveår lange liv, at jeg deltager i den famøse festival. jeg har meldt mig som akkordpantsamler for folkekirkens nødhjælp, og jeg glæder mig helt åndssvagt. jaaaah!!!

... og tag jer ikke af, at det er den 1. april i dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar