torsdag den 7. april 2011

endnu et madindlæg

i hader mig nok... men jeg kan ikke gøre for det. det er det eneste, jeg tænker på. (okay, ikke det eneste, men det fylder helt vildt meget, især efter at jeg har fået mig den søde køkkenvægt!)
jeg er hoppet på 1000kcal-kuren, og den går indtil videre meget godt :-)!

i dag har jeg spist:

morgenmad: 100g thise yoghurt natural 0,1% med 19g tørrede dadler,
35g vindruer, 3 g honning og kanel. dertil en kop økologisk kamillethe.

mmmmmhhhh! dog mættede morgenmaden ikke vildt meget..

eftermiddag/aftensmad: 100/100g rejer, 48/66g agurk,
24/35g grøn peber, 65/-g tomat, 30/43g vindruer,
53/66g broccoli, soya og chilisauce.
til begge måltider drak jeg to glas cola zero,
og til aftensmad var retten uden tomat.

og lige endnu et zoom :-) det smagte SÅ godt.
derudover spiste jeg til diverse ml.måltider: 206g gulerødder samt 283g gulerodssuppe og en fiskefrikadelle.
i alt 819 kcal..... okay.... vildt nok, at jeg ikke er mere sulten, efter så få kcal.. (yes!) MEN! ... ARGH! det er ikke nok! jeg er bange for, at min forbrænding går i stå, så jeg planlægger en late night snack på 100-(MAX)200 kcal. og dette er selvfølgelig en sund form for snack. ikke slik, chips eller andet junk!!
------
late night snack: 41g vindruer, 12g tørrede dadler, 10g kokos, 50g thise yoghurt 1,3% og kanel
så i alt: 990 kcal. :-)

hej hej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar