onsdag den 6. april 2011

et kalorielet paradis

det har min dag været i dag. det eneste, jeg har tænkt på, har været mad (næsten, da), og det har været lækkert. efter ekstra øvning til kor her til aften (vi optræder med jesus christ superstar i morgen i margrethekirken klokken 19 - vær der. du fortryder det virkelig, hvis du ikke er.), var jeg virkelig sulten, men havde så god kontrol over situationen, at jeg nåede at lave en kalorielet aftensmad, inden jeg kastede mig over tilfældige onde madvarer. menuen stod på GULERODSSUPPE! ja tak.

og der koges gulerødder i selskab med fru zero og hr smøg.

det er det tætteste, i kommer på slutresultatet.
kameraet gik nemlig ud... svineri, mand.

badass kogekone. se lige den idiot der.. hah.

suppen smagte virkelig lækkert, og i en portion (175g) er der kun 50 kcal i! så jeg kunne godt give mig selv lov til at tage to gange. jeg var virkelig sulten efter en 5 km lang cykeltur i modvind og regnvejr.

mit samlede kcal-forbrug lå i dag på 1021 kcal. jeg ved ikke, om jeg synes om det. havde det været under 1000 kcal, var jeg virkelig blevet glad, men de 21 kcal "for meget" går jo nok.. jeg holder bare ekstra godt styr på det i morgen. - jeg er kun en lille smule sulten nu (det er tre timer siden, jeg spiste suppen), men jeg er alligevel på vej i seng, så det gør ikke noget. :-) der skal i hvert fald ikke spises mere i dag!

indtil næste blogindlæg, hej hej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar