søndag den 10. april 2011

altanhygge og søndagsblues

alt kan ikke altid gå, som man ønsker. nogle gange falder alt bare til jorden, og så må man bare prøve at komme videre.. sådan noget lort..

udover ovenstående mysterium (som jeg ikke orker at skrive ned - derfor er det et mysterium), kom min mor også til at ødelægge min madvægt..... great. bare fucking great. jeg havde inviteret min mor og brødre til middag, og så ville hun stille uret på vægten (unødvendigt, da jeg har tre andre ure i lejligheden), og så går den "lige pludselig" i stykker... fedt mand... hej "HHHH" overload og skøre tal; jeg kan ikke bruge jer til noget. pis. så må alt bare tages på slum, indtil jeg (eller hun) køber en ny vægt.. jeg har ikke tid i denne uge, men hold nu kæft, hvor mangler jeg den allerede!!

.. ah. tak. ikke mere lort nu. så som en god afslutning på dagen, sidder jeg nu på mit terrassegulv og hygger. kigger ud på græsplænen, der for nogle timer siden var fuld af legende børn og forældre. solen stod højt på himlen, og jeg var i godt humør. det har jeg faktisk været hele dagen (lige bortset fra nogle ting, der skete her til aften). efter at have været i kirke, cyklede jeg en god lang tur og endte inde i byen, hvor jeg greb en kaffe og plantede mig selv på en bænk. der sad jeg i et godt stykke tid og skrev. så cyklede jeg hjem og havde så utrolig meget energi, som jeg valgte at brænde af på at rydde op på terrassen, samt gøre lejligheden lidt mere venlig. nu er her næsten færdigt!

månen står nu højt på himlen, og her er blevet noget koldt. ikke desto mindre er det meget forfriskende, og jeg bliver nok siddende lidt endnu, selvom jeg nok fortryder det senere.. det er virkelig rart. radiohead spiller i baggrunden, og min kaffe er ved at være kold. jeg har det faktisk helt okay nu. jeg har redigeret mine billeder, så i får her et lille peak af, hvordan min aften er.

lorteopvask







shh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar