tirsdag den 5. april 2011

fingre med ild i

ok selvglad titel jeg lige fik fyret af der.

i dette indlæg smider jeg her nogle billeder af nogle af mine sort/hvide tegninger. disse er fra min famøse the black book. (i denne skriver og tegner jeg, når det passer mig. kun (!) "godt" materiale finder man i denne bog)
nu ikke mere snak. nyd billederne og sig gerne, hvad i synes. tak.

"island"
(fra min ferie på island, hvor jeg hver dag i en uge tegnede
på denne tegning. hver ting på billedet har en betydning.)

close-up af "island"

close-up af "island"

close-up af "island"

close-up af "island"

"danmark"
samme tanke bag "island". jeg gik dog i stå,
og har ikke tegnet på den i hundrede år. den bliver
nok aldrig mere færdig, end det, den ikke er nu.

close-up af "danmark"

close-up af "danmark"

close-up af "danmark"

"vladimir zuckovsij"
hurtig tegning af en fyr på tv.

close-up af "vladimir zuckovsij"

close-up af "vladimir zuckovsij"

"mennesket"
endnu en ikke fuldendt tegning i samme stil som "island".
her er meningen, at jeg skal ende op med en bizar,
lige på og surrealistisk tegning.

close-up af "mennesket"

close-up af "mennesket"

close-up af "mennesket"

close-up af "mennesket"

close-up af "mennesket"

portræt: "træt politiker"

portræt: "a queen without a crown"


indtil næste indlæg..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar