fredag den 1. april 2011

kære madlog ...

jeg fik en idé. jeg tager billeder af alt, jeg spiser i dag! så kan i se, hvad jeg har klemt ned. ikke fordi det er interessant på nogen måde, men nu sker det altså..

morgenmad: en lille skål havregryn med skummetmælk,
kokosflager, rosiner, kanel og lidt honning

smoothie (smil): tre glas i alt i løbet af dagen

formiddagsmad fra kantinen: pølsehorn med ketchup.

middag: 50cl cocio.

eftermiddagsmad: fire halve rugbrødsmadder med skinkesalat,
tunsalat, hønsesalat og leverpostej. dertil et af de tre glas smil.

eftermiddags"snack": to glas coco me up! uden ananas.

aftensmad: det ser noget trist ud.. økologisk grovpasta og hjemmelavet pesto.
(2 portioner på str. som det på billedet)
min aftensmad plejer at være mere lækker, men i dag havde jeg intet overskud.

herefter? ...
måske en lille snack i form af en blomme, pistacienødder, mørk chokolade eller en kop varm kakao/cappuchino. jeg ved det ikke, men jeg kan mærke, at jeg virkelig er sukkertrængende..

Ingen kommentarer:

Send en kommentar