tirsdag den 5. april 2011

random update på mit vildt kedelige liv

her til aften skete det. jeg gik i gang med de manglende afleveringer! jeg har nu (på godt en halv time) fået klaret to musikafleveringer, og jeg føler mig utrolig 1337. nu fejrer jeg det med smoothies og angora by night, og så kan vi snakke om de resterende bagefter.

til kor i dag var der kamera på. ikke lige noget en træt, halvsyg og derfor noget vissen tåbe som jeg synes godt om, men det gik nogenlunde. dog var der et par gange, hvor kameramanden kom lige lovlig tæt på. skæve vinkler og ubehagelig zoom. normalt plejer jeg at være ligeglad og cool omkring det, men i dag var det ikke lige mig. efter kor kom en ven hen og spurgte mig, om jeg ikke ville tegne ham nogle ansigter til hans væg (mener jeg, at han sagde..). dette gav mig en idé: hey, jeg smider da lige nogle af mine tegnede sager ud her på bloggen. så har i i hvert fald noget at kigge lidt på.

det bliver dog i næste indlæg.. for nu gider jeg ikke at skrive mere. i synes alligevel, at det jeg skriver er kedeligt. (red.: de lorteknapper, jeg har smidt nede i bunden. i aner ikke, hvor meget jeg klirrer og knuses over, at der står tal i "KEDELIGT".. i ødelægger mig.)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar