søndag den 18. september 2011

Sikker sex - Ja tak!

Jeg står inde for sikker sex. Ja, nogle gange kan tanken om at dyrke sex uden virke pirrende, men jeg er helt klart for brugen af kondom. Jeg har to gange i mit liv glemt kondomet, og den sidste gang gav mig en lærestreg... Der skete ikke det vilde, og sygdomme var der heller ikke noget af, men dagen derpå var forfærdelig. Min ekskæreste tog ind til byen for at købe en fortrydelsespille, for tanken om at få et barn fik ham til at flippe helt ud. Efter at have taget pillen fik jeg det så dårligt. Både psykisk, fordi jeg er imod brugen af hormonforstyrrende piller (jeg har altid sagt, at jeg hellere ville have barnet end at skulle sluge den satans pille, og fysisk. Jeg fik ondt. En underlig og virkelig ubehagelig strammende følelse i underlivet. Jeg havde kvalme, og jeg havde mest af alt bare lyst til at kaste op, så pillen ville komme ud af kroppen. (Fedt med alle detaljerne, ikke?)


Så... Grunden til dette indlæg er vel at skabe opmærksomhed omkring sikker sex. Jeg har flere venner og veninder, der dyrker ubeskyttet sex, og de har alle sammen haft en sexsygdom - eller to, så jeg kan ikke selv se det fede i at dyrke sex uden. - Hvis jeg dog engang er i et fast og sikkert forhold, og der står børn på menuen, så vil jeg selvfølgelig se anderledes på tingene.
Jeg deltager i en lodtrækning om 100, 50 eller 25 kondomer, samt en drikkedunk og en plakat ved at dele dette link med jer. KUN MED KONDOM give away! Juhuu!

Så hyg jer i sengen, på sofaen eller på kundetoilettet på McD, men husk nu for pokker det kondom. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar