tirsdag den 27. september 2011

Min nyeste ven

Kære .. Jer, der er så uheldige at falde over min blog - velkommen!


Dette billede er ganske vist lidt gammelt, men jeg synes, at det er så sødt. Jeg havde lige fået klippet alt håret af, og der skete en masse. Tøjet var på daværende tidspunkt nyt. Utrolig lækkert og behageligt at gå i, men om det var og er videre moderne? .. Hah, det tror jeg sgu ikke. Jeg var skaldet, og tøjet er totalt munke-agtigt. Fun, right? Right!?
.. Træfyren er min nyeste ven, Sam. (Ja, jeg giver mine figurer og masker navne. Jeg bor jo alene, og har kun mig selv... Juhuu.) Jeg fik ham af min mors kæreste, der har boet i Afrika i en stor del af sit liv. Så denne søde maske er autentisk og lavet specielt til ham! Wuhuu. Jeg er ret glad for den. ... Dog aner jeg ikke, hvor jeg skal stille ham. Lige nu vogter han min stue. :-)

Indtil næste spændende (...) indlæg; hej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar