onsdag den 7. september 2011

New Look

Jeg kendte engang en pige, som i protest mod, at alle piger skulle være langhårede for at være pæne eller moderigtige, klippede sit eget af. Hendes statement var, at nu ville folk kun se hendes tøj og stil - og kun på det grundlag dømme hende. - Og jeg siger jer, hun så godt ud. Hun rockede det skaldede look. Hun var cool, lækker og så smuk. - Og jeg håber, at jeg kan komme bare i nærheden af hendes glød... Personligt synes jeg, at det ser okay ud. I guess it's growing on me (hah, okay, dårlig joke..), men jeg får mange blikke på gaden. Hvad havde jeg regnet med? Ja.. Man skal bare vænne sig til det.. Nu er det jo heller ikke hver dag, man ser en skaldet (eller meget korthåret) pige. 
Jeg føler faktisk lidt, at der hviler et pres på mig nu.. I mean, nogle har kunnet pull it off: Sinéad O'Connor, Demi Moore, Natalie Portman og Shabana Azmi.. Wow. ... Nu fik jeg det dårligt, haha. De er så kønne, og så sidder jeg her på den anden side af skærmen og føler en konstant stirren hvile på mit hoved. 
Men fuck det. Jeg har det godt. Jeg kan godt bære det. Det handler om charme, selvtillid - og i dette tilfælde - mangel på hår. Så lad folk snakke og lad dem komme med deres mening. Og lad også meningerne komme fra dem, jeg er ræd for at høre tale.
 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar