torsdag den 17. februar 2011

torsdagstrash

torsdag..... torsdage plejer ikke at være så dystre som denne.. måske har det noget at gøre med det åndssvagt antal penge, jeg fik fyret af i går. 889 kroner. jeg forstår det virkelig ikke... men sket er sket, og nu må jeg bare leve på slum resten af måneden... (så er det da meget godt, at jeg skal købe flybilletter, gaver, betale rejser og selvfølgelig også betale det resterende feriehygge, der sniger sig tættere på... (og med 600 kroner más o menos på kontoen, så har jeg nok ikke råd!)) MEN! ferien skal nok blive lækker alligevel.

jeg har lyst til at skrive alle andre steder end på min engelskaflevering... derfor dette egentlige ligegyldige indlæg..
- og fordi dette indlæg er så ligegyldigt, smider jeg lige en sang efter jer... videoklippene er fra filmen mysterious skin.. vildt god film om et forfærdelig emne. den bør helt sikkert tjekkes ud - dog bør man nok have en lidt stærk mave.


kys kys!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar