tirsdag den 18. januar 2011

crazy crazy crazy

nu, i dette øjeblik, har jeg engelsk. jeg plejede at synes godt om det, men nu er det blevet et af de værste fag i skolen. min lærer er forfærdelig, og det eneste, vi har, er 8. klassesgrammatik.. og så ser vi en film i ny og næ. vi bliver tvunget i grupper, hun vælger, og undervisningen er slet ikke på højde med det, der burde være i 3.g.

så derfor deler jeg nu disse med jer. lidt skør musik til en skør engelsktime på en skør tirsdag..

der er lavet utallige covers af dette nummer. gnarles barkleys sang crazy er stadig meget hyggelig, men jeg foretrækker helt klart dette cover af den næsten ukendte katie noonan. dejlig stemmekontrol, selvom hun fraserer lidt for meget et par gange i sangen..



udover noonans version, er jeg også faldet lidt for dette violincover.



hej hej!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar